I'm Gonna Miss You Baby :')

Hi and assalamualaikum . sorry lama tak update :) Tak ada idea . Kosong otak aku . Kosong ! Okay , aku tak berapa sihat demam , selesema , batuk , pening ---> 1 set :D . okay , start semalam (malam) aku asyik nangis . aku memang cengeng , radio buruk :* . Sekarang aku ulang lagu Someone Like you dekat 11 kali . Yeah . sedih gilaaa . demam + sedih = tefakkkk DOE . Kalau kau berada kat tempat aku , kau akan rasa perit gila . dengan orang dalam rumah ni , semua nak maki maki aku , apa yang aku buat semua salah . orang lain buat aku yang salah ! eeeee , ambil lah pisau apa ke , bunuh aku je . Senang hidup korang :( . memang aku banyak meyusahkan orang . aku mengaku , aku type ni , dengan mengeluarkan air mata yang sangat mahal . update pasal seorang kawan yang sangat baik yang akan pergi meninggalkan aku :') (bukan meninggal k) . aku sayang kau , sangat . 

semalam aku online , welll , macam biasa lah online . dengan mood yang mendadak nak online , aku online , internet macam babi . k cantik . online , dia IM Aku , dia buat muka sedih . of course lah aku akan tanya kenapa kan ? Dia cakap dia nak pindah . aku haaaaaaaaaaa ? I mean like seriously ? Tefakkkkkkkkkk doe . semua nak pindah . Dia pindah pun sebab bapak dia naik pangkat . aku ingatt dia pindah dekat dekat sini jelah , dia cakap dekat Negeri Sembilan . Aku lagi lahh , haaaaaaaaa . lepas dia cakap dia nak pindah tuh , aku nanges jap . EMO k . Kawan baik sendiri nak pindah . kalau korang mesti anggap , alaaaa , perkara biasa lah kawan pindah sekolah . Noo ! korang salah ! Bukan perkara biasa . dia special ! sangat special bagi aku . 

Hmph , baru tahun ni rapat , dah nak pindah , tahun ni bercadang , nak naik bas tahun depan sama sama . semua musnah . dia tak dea :(( memang mati , aku nak naik bas sorang . jangan harap . aku flashback kan balik , kenangan aku dengan dia :') . 

datang sekolah awal , lepak dekat surau , jadi ustazah pilihan . Jalan , hangout semua . banyak doe kat sekolah . okay , aku sedih , apetah lagi Kawan yang selalu berkepit dengan dia , aite ? alis . yes , alis , diaorang selalu bersama sama . macam belangkas k . Sangat rapat . aku tak tahu nak cakap mcm mana . rapat sangat . pergi tandas sama sama , rehat sama sama , semua sama sama . okay , orang yang akan baca post ni , mesti ckp mcm ni , hek eleh , boring , tak sedih pun . tak de feell ~ well , itu kau . aku lain . kau lain . aku rasa sedih , perit . dengan masalah keluarga . takdea siapa yang tahu aku ada maslaah keluarga , korang tengok aku happy . happy . dalam hati aku tak . happy dekat luar , sekolah je . sampai rumah , semua berubah . family aku berubah mendadak sekarang . aku harap aku boleh terima semua ni :((((( . 

to my bestie : Aku harap kau jaga diri kat sana , belajar rajin rajin . jangan lupa aku , adlin , lagi lagi alis . selalu selalu la , tepon aku , text aku , IM Aku . kalau cuti , datang sini . tidur rumah aku pun boleh . kalau kau ada ape masalah , tell me okay ? Aku harap kau bersabar . bukan kau nak pindah aite ? sebab ayah kau kan . kau jaga diri katt sana . kalau jumpa bestfriend baru ke , jangan lupa doe . aku sayang kau gilaaa -gilaaa .jangan sombong dengan akuuuuuuu . and last word , i love you until my life breath and i'm gonna miss you baby . 

Orang yang aku maksudkan tu ialah ShahrenaShanaz Ghazali :')



aku menangis bila tengok gambar kau :( series , aku tak tipuuu ! 

much tears and love <3
Ain nabieyla :)