Abcdefghijklmnopqrstuvwxyz



hiiiiiiiiiiiiiiiiiii , okayy <3 Hari ni hari bosan oh . series kata bosann :'( Hm , bila aku dah bosan mula lah mood takda . Hari ni aku siapkan semua homework . heee . pukul 10 cenggitu start buat . karangan tulisan itewww buruk . tak tahu leww cikgu boleh baca ke tak oh .  BI pun siap . kena buat karangan juga , aku perah otak habis habisan . Ayat terabur . main taram jo , tak reti BI Ah :-p . Math pening sikit , oleh sebab nak cepat aku guna jeh calculator :) Hehe . BM ringkasan , ya allah . Kena buat ringkasan dari bab 1 hingga 12 . Penat oh . series . hm . nak matii doe . series :( Ngehehe . if i die ............................... okay , baju dah siap iron . kasut pung dahhhh masukkan tali semua . hehe . beg dah susun . 

---------------------------------------------------------------------------

7years 2 month... still counting :)
I LOVE YOU ADLIN :'( 
mana doe kau hilang ? Nak cerita masalah aku ni  rindu nyaaaaaa :'(
asal call je tak dapat . 

I WANNA HUG YOU BABYYY :(((((((((((((((((((((((((

-ByeBye-