hi !

hi , hehe . lamoo nyoo tak update . hekhek .


ni update sebab terpaksa . Alin babi suruh update . haha k . 


hee , okay buat masa sekarang ni sekoah , okay jo kot :/ . tah aku pun tak tahu . oh yaaa , aku benci hidup aku doe . series . sebelum tuh aku ada buat hal kat sekolah , luar sekolah . k fcuk . k hari apetah , cikgu call mama aku . diaa cite apetah . mak aku masuk bilik . diaaa ambik phone aku . k time tu tak sempat k nak reply text baz . hm , nvm . pastu kakak aku pula . kay , sayang abang dengan abah je . series , benci bodoh babi setan hidup aku . erghhh :( nak keluar pun tak boleh . keluar pergi sekolah je lah . hm . lepas ni nak keluar jumpa baz kena ah bagi alasan lain . hem , eh bukan aku sorang je hidup ceni . aca pun dia kena kongkong juga . sama jeh aku dengn dia . haha , tapi mak dia kira baik bagi dia lapptop , phone , bagi keluar semua . aku hapee nyeee . pakai phone pun senyap-2 . lepas exam baru boleh pakai phone sebenarnya . aku tak de phone boleh mati k . tak tahan . 


hem , sabtu depan nak pergi rumah dania . pleaseee maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . boleh lah . hm , i miss my dania doe :( oh anai tadi nak bagi pinjam phone dia , pastu tak jadik . gila punya anai . bagi penampar tahu ah . haha . sekarang aku tidur suka nangiss k . haha , suka fikir bukan bukan . lepas ni jarang onl . mama kata kalau nak online sabtu atau ahad je . hari sekolah tak boleh . aku pergi cc lewww kalau gitu . atetetete . hek hek .


tadi dapat ceramahh free from anai . k dia punya nasihat berguna lah jugak -,- nangis k masa dia bagi nasihat tuh . malu je . haha , harris ada pulak tuh . memang kena kaw kaw dengan harris . hemm , best ah nasihat anai -,- buat aku insaf kejap . dia marah aku pulak tuh -..- takpatakpa aku sayang diaaa :-* Haha . buat masa ni anai jo leww yang tolong aku . harituh dia jumpa mama . sakai taik kuda betuihhh . haih . dia ckp demi kebaikan aku . lalalalalaalal .




eheyyy , hm , tadi jumpa baz k . awwwwwwwwww . k missyoumuchmuch . jumpa dia sebab dia bagi pinjam phone jahh . haha k . lagi satu acam jumpa am , am jumpa aca -,- . acaaaa dari pukul 12 hingga 6.45 cite pasal am . menyampah jugak aku dengar . cite benda yang sama . nak cito pasal baz pun taleyy . haih . hahah . aca aca . dah gilakan am yea caaaa . hahahahaha . k aku guraauu chaaaaa . hehe . k aku tahu aku dah bazirlkan masa korang . 


bye . hehehe . jumpa bulan depan -,-