kay

hiiiiiiiiiiiii , assalamualaikum :) . start .
Aku menyirap gila dengan orang yang sukaaa sangat jagaaa tepi kain orang .
KAU TAK DEA HIDUP KE NAK JAGA TEPI KAIN AKU ?
alahh , kau pun mesti ada life kan ? en ? en ? please , i'm begging you lah bitch , janganlah kau usha blog aku then judge aku . perluu kee ? please , don't make me hate you sayang :') HAHAHA ! anyway , kau tahu tak aku sedih ? lepas satu satu dugaan yang aku dapat dari Allah <3  sedih ? sebab everytime aku updated new post , mesti orang baca en ? *kay bajet macam orang baca pulak* ^^ mesti ada yang gatal mulut / report apaaa yangg aku buat . pleaseeee , seksa macam niee weyh . aku tak kacau hidup kau weyh . everytime aku nak luahkan perasaan kat blog , mesti kau nak bagitahu tasha kau . kayh , sakai disituu .biarlahhh , nie hidup aku . HIDUP AKU !  jangan judge aku please . i'm begging youu !


Smile baby :&#8217;)