i hate you :')

I wish that I had
never met you 
then there would be no need to impress you
No need to want you . No need for loving you .
No need for crying over you . No need for heartbreaks . No need for pain or tears . No need for forgotten promises . No need for rejected hugs . No need for crying myself to sleep . No need , for everything you've done to make me feel like absolutely nothing .


TOLONG LAH BACA NI . *showwy kalau itewww punya BI TERABUR* main type je T.T


dude , I HATE YOU SO MUCH :/ enough k . everyday jumpa muka kau , naik menyampah okay . tolong ah , aku selalu elak dari jumpa kau . aku mengaku aku tak boleh terima kau . aku dah takdo perasaan kat kau doe . aku benci kau . seriesss . benci bila teringat benda yang lepas . kau pun dah ada girlfriend baru kan , aku pun dah ada tinggi aku . aku bahagia dengan tinggi :-D . aku tak larat kay . tolong jangan layan aku macam dulu . kau patut layan aku macam sampah . cukup cukup ah mainkan perasaan orang . `FOREVER` kau tuh boleh pergi mati . kau ingat ayat ayat kau tu buat aku cair ? Takkk kay . bertambah menyampah ada lah . yeah , sorry , masa dekat laman bacaan aku cakap kasar dengan kau . itupun aku bertentangan mata dengan kau kan . STOP PLAYING PEOPLE'S HEART , well , actually baru je nak happy dugaan datang lagi . hm , ada abang form 3 ni suruh aku baca blog ex aku . and aku pun baca lah  , LOL ! haha . he's kinda funny -,-  no aku perli dia ni . EH ? dia tak sedar ke yang dia tengah mempermainkan hati girlfriend dia ? Dia cakap dia inrelationship with another girl , but hati dia ada saya . If that so , y couple dengan perempuan ... ? Tak guna pun , sebab kalau perempuan tu tahu kau macam tu for sure dia akan menyesal sebagaimana aku menyesal masa couple dengan kau . aku sikit pun tak tersentuh baca entry kau , orang kata sedih . sedih menda nyaaa . dah mainkan perasaan orang ,,, pandai pandai lah kau . ingat aku ni apa . patung ? pampers ? nak jaga perasaan kau je . haaa , sekarang ... aku betul betul benci kau . stop fooling people's heart lah wehh . IT'S OVER AND I'M NOT GONNA TRUST YOU BACK ! kau rasa aku ni kurang ajar ke apa ke , bukan urusan aku okay . Aku pelik , asal aku tak jumpa tinggi dulu sebelum aku jumpa kau haaa ? Menyesal . oh ya , i've threw away our memories . gambar dengan kau ? aku buang . teddy bear dari kau ? keychain ? baju ? aku buangg . video gila kau ? aku buang . aku tak menyesal pun buang mende mende sakai tu . :D , Kenapa aku jadi gini ? sebab kau lahh benggong :-D


p/s : Even sekarang baru kau nak ikhlaskan hati kau  , kau memang dah terlambat . Aku dah ada tinggi :) Tinggi tinggi :) Kali ni aku memangg benci kau sangat dan aku sayang tinggi aku sangatsangatsangat infinity :) . YOU ? GO DIE !!! muahahaha .