3.15 o'clock

hi and assalamualaikum :3 k sekarang 3.15am . aku still depan lappy , dengar lagu peberet  News feed / Timeline . Semua sibuk ckap pasal sekolah esok :) hm , tadi fikri call , tanya pasal esok . aku tak faham betul masalah dia . tanya soalan yang sama , berbuih buih mulut nak jawab , kali ketiga/keempat cenggitu , aku terus matikan phone . fedup kayy :) lepastu , jahit lencana . Macam babbun je jahit . jahit bukak jahit bukak . rasa nak stapler je lencana kat tudung tu , kan siap terus :D tengah syok jahit , dengar lagu spoon . phone itewww bunyiiikkk , cenggini . `from friday blablablabla` k mesej masuk . aku puns bukak leww mesej tuh , K tinggi punya rupanya . mesej nya berbunyi cenggini 
Pendek . Dah tidur ? Terjaga lah , tak tahu kenapa . Hm :-( . iteww tanya kenapa semua . paastu kiteowang , onthephone sat . suara dia sengau ^^ . Oh , ngau ngau . dia nangis . ngeghehe . first time dengar lelaki nangis :3 LOL . haha . jarang kayy jumpa . pastuh dia bagitahu , terus terang *takperlutahukay* . Masa dia cakap kau tahu apa aku buat , gigit jari kuat kuat . Gahhhhh ~ uhhhhh , k lebih baik aku stop . takpasai pasai menangis kanggg . shhhh .




shooo , pagi pagi buta ni IM dengan alia . ngehe . Kiteorang chat macam setonnnnn . haha . kutuk orang :3 oh , betapa jahat nya aku . Hee , boleh aku stop ? tak tahan sakit perut -.- . k bye .




p/s : tinggi ! Iloveyougilagiladoe ! series ! you make me smile , make me feel love is true , I DON'T WANT TO SAY GOODBYE :(  BYE ,




Much love 
ain nabilah :)