tuition -__-


Uhukzzz , LOL ! hiii ebeliwannn :-* . Okay , esok sekolah . tak ready . TAK READY . tak ready . K tadi jem call , Dia tanya pasal tuition -___- . dah daftar belum , blablabla . cerita pasal tuition , minggu depan dah start D: ergh , macam apa je . Pagi bangun , iron baju , susun buku , pergi sekolah , balik sekolah , pergi tuition . Oh , fuckkk :-* Penattt-II . Homework . k , menyampah gilaaa . Balik tuition tidur :D . setiap hari gitu . kecuali Sabtu dan Ahad :3 k tahun ni nak ponteng sekolah banyak kali lewww <3 Hewhew . LOL , tipu je . hehe . K , aku tetap akan ulang perangai aku , bawak phone pergi sekolah . Gahhhhhhh

Esok , datang sekolah 11.30 -,- . datang sekolah , cari kawan . beli air . kayy rehat aku tak nak makan . series , tak pernah makan makanan mak cik kantin kecuali burger . K , paling geli kat kantin , cawan dia :3 aku tak faham betul , budak lelaki boleh minum guna cawan kotor -..- . cerewet betuii aku . ha ha ,

aku dengar lagu rindu serindu rindunyooo dah 10 kali . Hehe . beshh kay lagu dia . itewwww rindu tinggi :( . nak nangis ni , baru berapo jam tak text -,- . babii lewww , rindu diaaa . windu windu sewindu windu windu windu -oo- .  nak nangis  , rinduuu gilaaaaaa . Ikhlassss ni rindu diaaa <3 HAHA . k byeee